Vakna till ljudet av hans röst

Den här boken är inte bara tänkt som avkoppling och nöje. Den är till för dig som ber om mer – att få höra från Gud, ta emot hans ledning och vederkvickas i djupet av din själ. Med sin första andaktsbok gör Priscilla Shirer valet enkelt. För trots att hon skrivit flera bästsäljande böcker och bibelstudier, trots att hon ofta talar inför tusentals personer på konferenser och i kyrkor världen över, börjar allting på samma plats för Priscilla som för dig.Ensam med Gud. Ensam med hans ord.

”De andakter som du kommer att möta här är personliga viskningar från Guds Ande till min egen själ det senaste decenniet. Från början skrev jag inte ner dem med intentionen att publicera dem, utan helt enkelt för att teckna ner min egen personliga tid med Herren, fångad i anteckningsblock med spiralpärm, fyllda med vita papper med breda linjer. De här texterna och andakterna har ofta utmanat mig, andra gånger uppmuntrat mig, men varje gång har de förvandlat mig på något viktigt sätt – de har flyttat mitt fokus, förändrat mitt perspektiv, tvingat mig att agera och renat mina innersta motiv. Jag ber att Gud varje dag ska locka dig bort ifrån den snabba, tidsbundna virvelvind som mindre viktiga (men nödvändiga) sysslor innebär, och ställa in ditt fokus på större ting – sådant som inte applåderas och uppskattas av majoriteten, men som värderas för evigt av Någon … Honom som vill väcka dig varje dag med ljudet av sin röst.

ur författarens förord

Om författaren:
Priscilla Shirer har de senaste tjugo åren stått i heltids­tjänst för Gud. Hon och hennes man, Jerry, har grundat Going Beyond Ministries, och ser det som en förmån att få betjäna troende över hela spektrat av Kristi kropp. Priscilla har skrivit flera klassiska böcker och bibelstudier; bland dem finns Ett hjärta som glöder utgiven på Livets Ords Förlag.

I lager
Mer information
Författare Priscilla Shirer
Förlag Livets Ords Förlag
Bredd 137
Höjd 220
Rygg 23
Omfång (sidor) 368
Mediatyp Bok
Bandtyp Danskt band
Utg.datum 20171121
Upplagenr 1
PLU 9789188430465
ISBN 88430465
Vikt (g) 464.0000
Lagerstatus Finns i lager
150,00 kr
  • Köp 3 för 135,00 kr st och spara 10%
  • Köp 10 för 127,50 kr st och spara 16%

Måndag 10-19

Tisdag- Fredag 10-17


 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

För avvikande öppettider se:
Öppettider

Öppettider i Piteå